L'Esplai d'excursió a Altafulla!

L'última excursió del curs d'esplai ens ha portat fins a la platja: un magnífic cap de setmana ple de convivència i diversió!

El dissabte 27 de maig, tots els grups de l'esplai vam pujar a l'autocar direcció Altafulla, carregats amb motxilles, banyadors, tovalloles i panyoletes. Al matí, vam poder participar de diferents activitats a la vora del mar com el tradicional concurs de castells de sorra per acabar fent, els més valents, el primer bany de la temporada. Després de dinar plegats i descansar una mica, els grups d'enxanetes, muricecs i fènixs vam descobrir el poble d'Altafulla fent una petita gimcana per acabar al Castell. Vam passar un molt bon dia però ja es va fer hora de marxar, així que ens vam dirigir cap a l'estació de trens per retornar cap a Lleida.

D'altra banda, els dos grups de jovenívols vam agafar les motxilles per dirigir-nos al càmping on vam passar la nit i gaudir una estona a la piscina. L'endemà ens estava esperant un parc per treure l'esperit més aventurer per les altures entre plataformes i tirolines.

Ben segur aquesta última excursió, una de les més esperades, va agradar a grans i petits i vam tornar a casa amb moltes ganes d'explicar el que havíem fet! Podeu trobar un recull de fotografies al web: www.esplaistignasi.org/dissabtes.html

La setmana que ve, després de l'activitat d'esplai, ens reunirem amb les famílies per celebrar el final de curs!